رهبران طالبان افغانستان - مظاهره کنندگان: رهبران طالبان و حامیان آن باید به دادگاه ... - Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته.

رهبران طالبان افغانستان - مظاهره کنندگان: رهبران طالبان و حامیان آن باید به دادگاه ... - Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته.. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و.

Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند.

AfghanIrca News Agency | محب به رهبران طالبان: غلامی بس است
AfghanIrca News Agency | محب به رهبران طالبان: غلامی بس است from www.afghanirca.com
براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و.

Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر.

Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد.

Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته.

طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد - ایمنا
طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد - ایمنا from media.imna.ir
Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و.

Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است.

براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته.

Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است.

نجوای صلح افغانستان در ناقوس مرگ تروریست‌ها / پشت پرده ...
نجوای صلح افغانستان در ناقوس مرگ تروریست‌ها / پشت پرده ... from khabar-fouri.com
Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته. براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر.

گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد.

گروه طالبان در بخش‌های از ننگرهار حضور دارد. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند. اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ. Jun 09, 2021 · هند برای اولین بار کانال گفتگو با برخی از اعضای رهبری طالبان از جمله با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی و. Jun 16, 2021 · وزارت خارجۀ افغانستان طالبان را به علت کشته شدن واکسیناتوران کمپاین واکسین پولیو یا فلج کودکان در ولایت ننگرهار مقصر دانسته. Jun 22, 2021 · در دو روز گذشته، طالبان ۱۳ ولسوالی (شهرستان) را در بخش‌هایی از افغانستان تصرف کردند و تا دروازه‌های شهر. Jun 18, 2021 · وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید، که نیروهای افغان ولسوالی گرشک ولایت هلمند را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند و کنترل ولسوالی به‌گونۀ کامل در دست آن‌ها است. براساس گزارش‌ها حفیظ‌الله حق‌پرست، خبرنگار محلی در ولایت لوگر امروز در جریان درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگجویان وابسته به طالبان در شهر پل علم، مرکز این ولایت، جان باخته است.

اما هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله‌های جداگانۀ طالبان افغانستان. Jun 24, 2021 · در ولایت فاریاب، بلخ و بغلان در شمال و ولایت تخار در شمال شرق افغانستان طالبان تا دروازهای شهرها پیشروی کردند.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama